mandag den 29. juli 2013

                                           Hej.



Fatter ikke hvis der kommer nogen. xD
Mit navn er Mathilde og er 12 år gammel/ung/hvad i kalder det. I min fritid skriver jeg og læser meget, dog kan jeg jeg også være aktiv, jeg spiller håndbold og svømmer 1 gang om ugen og så er der jo en kamp om Søndagen (skal dage egentlig staves med stort eller lille, eller er det måneder der ikke staves med stort?) Jeg er stor fan af 1D, Cher Lloyd og en masse andre britiske/irske sangere.
    Jeg elsker London, men har aldrig selv været der. Jeg ser altid på billeder af London, så de vil nok komme en masse billeder af London og især London eye. Burde nok have skrevet det i toppen, men jeg gør det her, jeg har fødselsdag den 23 december og deler derfor stjernetegn med Louis og Zayn så vidt jeg husker... Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om mig selv, så hav en god aften, dag, nat eller morgen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar