tirsdag den 30. juli 2013

Så kom der lige en ven på besøg.

Det blev kun til 10 minutters tordenvejr, men det kan jo komme igen. Lige nu skinner solen og jeg sidder og lytter til min lillebror og hans ven. Jeppe (min bror) er en rigtig computerspiller og derfor sidder de begge og råber "DØ, DØ, DØ" og "JEG SKØD HAM, TAG DEN" selvom det er virkelig irriterende er det også lidt sødt, lige nu har de travlt med at lege star wars mennesker. Det første billede jeg lægger ud kommer nu, det er taget med min mobil og derfor ikke så godt. 

Det er taget hos min morfar og mormor, han har taget min hue og så fik vi lidt sjov med at tage en masse billeder, dog er det kun dette jeg vil vise idag. Jeg skal til at spise, så jeg smutter nu og skriver sikkert igen imorgen. 

1 kommentar:

  1. Super fin blog du har! Du skriver rigtig godt :-)

    SvarSlet