torsdag den 5. september 2013

The hunger games



Undskyld jeg ikke har været på. 

Hej blog. 

Jeg har haft virkelig travlt her i ugen. Vi er blevet delt her i syvende klasse eftersom der er kommet en klasse fra en anden skole. Jeg er røget i syvende b sammen med mange af dem jeg gerne ville. Vi har også fået valgfag hvilket jeg var virkelig sur over da jeg røg på krea (sang, dans, skuespil og musik), jeg ville hellere have været på sund for sjov (motion), heldigvis kunne min grand kusine ikke lide sund for sjov og har derfor fået lov at bytte med hende. 

I forgårs bestilte jeg også lige hurtigt one direction parfumen our moment. Den kommer imorgen og kan næsten ikke vente. Glæder mig også til at se this is us, nogen af jer der har set den?

Lige for tiden er jeg meget på we heart it og fandt derfor lige nogen billeder fra min yndlings film og den næste i serien og hvis i ikke kan se hvor de er fra kan jeg oplyse om at de er fra the hunger games. Jeg er personligt helt vild med Finnick og Mags fra distickt 4 og selvfølgelig Katniss, Peter, Haimitch, Prim og Effie. :)



































  


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar