onsdag den 21. august 2013

Lejertur.

Hej blog. 

Jeg er lige kommet hjem fra en hyttetur med min klasse. Vi var i Dollerup som er rimelig tæt på Farsø. Vi startede ud med at få tildelt værelser hvorefter vi skulle ned til stranden og nogle af os gik i vandet. Selv sad jeg på en sten med nogle af mine venner. Da vi kom tilbage og havde spist blev der spillet højt musik på min gang og eftersom jeg i forvejen ikke kan lide værelset og sangen ikke lige var den bedste, derfor gik jeg op oven på og læste. Udsigten var helt fantastisk deroppe og man kunne se vandet og Sallingsland på den anden side. Jeg fik senere besøg deroppe fra nogle af dem der syntes deres værelse larmede for meget med musikken. Vi spillede også en opgang langbold før aftensmad.
 Da vi skulle sove var jeg hurtig til at falde i søvn, men da klokken blev 1 om natten vågnede jeg ved at der sad 4 drenge på værelset og snakkede (det skal lige siges at der er en drenge og en pige gang og de er langt fra hinanden og vi måtte ikke gå fra vores rum efter klokken 10:00) med nogle andre fra mit værelse og så snakkede jeg da med dem. Vi gik i seng igen en time efter eftersom vi ville blive vækket tidligt da vi skulle være med til at lave morgenmad. Vi blev ikke vækket som alle andre værelser, så da vi mødte op havde de fleste spist morgenmad og var gået allerede. Jeg havde glemt min mobil så jeg har desvære ingen billeder af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar