lørdag den 17. august 2013

Skole

Undskylder at jeg ikke rigtig har været på, men var i djurs sommerland og så kom der lige 15 nye elever i min klasse.

Så er vi startet i skole igen og hold op det var sært i min klasse er vi nu 46 elever og 2 lærer. Vi bruger meget tid i skolen hvilket er en af grundene til at jeg ikke har blogget (den anden er at jeg ikke gad), men nu er jeg tilbage og klar til at blogge om mit liv og alt det der noget. The hunger games kommer snart ud så jeg kan ikke sidde i 5 minutter uden at snakke om det. Jeg er kæmpe fan af thg og har over 30 billeder på min iPad fra denne uge. Jeg har været ude at få et par vans igår som jeg er fulstændig forelsket i og til min fætters fødselsdag snakkede jeg ikke om andet. Jeg skal desuden og snart have en ny skoletaske til alle de bøger jeg læser for tiden.


Jeg lægger nogle billeder ud imorgen da min iPad fucker lidt lige nu. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar